söndag 18 mars 2012

Han är för fin

Han är för fin min lille Bejkonunge.
Och just idag älskar jag honom lite extra mycket.

Ni kanske undrar vad det är för speciellt med den här dagen och här kommer svaret:

För några dagar satt jag framför datorn när tvååringen klättrade upp i mitt knä, pekade på bildskärmen och utbrast:
- Dä ä du mamma!
Bilden han såg var på författaren till den här bloggen. (Det här fotot alltså)
Jag visste inte riktigt hur eller vad jag skulle känna.
Det kanske ni förstår.
Och inget ont om Fredrik Backman, verkligen inte!

Men så idag, spankulerar han återigen fram till mig (och ja jag satt framför datorn även denna gång) pekar på skärmen och säger: -Mamma!
Och eftersom både han och jag är helt överens om att det är jag som fött honom och således är hans mamma, kan jag inte annat än tro att han faktiskt tycker att hans mamma är så här snygg (åtminstone idag!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar